10 May 2008

CERF 2008

Uhm... am fost in fiecare an la CERF... era misto... a fost misto si anul asta.Dar nu ca altadata. Sa incepem cu inceputu`:
Dupa teza la bio(la care am copiat:D), am plecat spre romexpo.Totul bine si frumos.Cand ajungem in Piata Presei, ploaie.Ploaie zdravana.Intram, si din experienta anilor trecuti, am mers direct spre standurile firmelor mari(Orange, Vodafone, Ultrapro, Level, Flamingo, etc). Bun... ajungem la Vodafone. Aici, o multime de telefoane si toti atatia oameni care le butonau. Am ajuns la unul dintre telefoane, unde era un concurs: un joc dedicat campionatului de anul acesta. Am castigat o minge, dupa ce am trecut de Adi si Manole(Cristi).La Orange, cateva concursuri avand ca premii tricouri, telefoane, brelocuri.Concursuri interesante, am vazut si la Level, Stuff precum si Cosmote.
Surprinzator, nu am gasit standul Ultrapro(anul trecut, un stand impresionant).La fel si cu Flamingo.
Oferte de calculatoare: nu prea. Cele mai multe la Asesoft.
Cam asta in mare despre CERF.Daca vreti sa va duceti(desi nu merita!), maine e ultima zi.

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."