10 February 2009

Cadouri de Valentine`s Day.

So.Se apropie V`Day.Sau pt majoritatea barbatilor, Ballantine`s Day :).
In fine, nu conteaza cum vreti sa`i spuneti(sau cum ii spuneti), da` e musai sa cumperi un cadou, pt persoana iubita/placuta, etc.
Ca o paranteza, tin minte si acum, cum in scoala generala, veneam in ziua de 14 februarie, cu felicitari scrise in engleza, cu floricele :)). Era tare simpatic.
Eh, sa trecem la 14 februarie 2009. Mai e putin..mai exact sambata aceasta.
Vrei sa iei un cadou dragut?Vrei s-o/sa-l surprinzi placut?Iata cateva sugestii personale(si nu numai):

1.Am fost azi pe Dorobanti.Vis-a-vis de Perla, era un magazin de gifturi.Micut, dar foarte misto.Am intrat.Erau cateva vitrine cu tot felul de accesorii simpatice.M-am oprit in dreptul unor inimioare aurii, care aveau vreo 4-5 cristale Swarovski.Erau foooarte misto, cu un suport discret.Era un cadou foarte frumos, 'mic da` pretios':D
Pretul: 40 lei
Langa aceste inimioare, erau cateva ceasuri de dama.Nu mai tin minte denumirile, dar oricum foarte frumos lucrate.Pretul >290 ron in functie de model.

2.Parfum D&G Rosu.Pret: aproximativ 150ron(l-am vazut in Unirea, la parter-intrarea de langa MC)

3.Am vrut sa caut un cadou mai scump.Am fost in Media Galaxy(Unirea).Aici, m-am oprit la raionul de rame digitale.Un cadou foarte in voga in zilele noastre. Preturi pt orice buzunar: de la 250 ron(una NO NAME) la 1000 ron(una Sony, foarte smechera)

4.Tot in magazinul Unirea, la etajul unu, pe centru este un mic magazin de ceasuri.Mi-a placut enorm modelul PACO RABANNE PRH929-3AA (poza aici).Pretul, cam marisor: 10milioane.

5.(ma opresc aici cu lista) O inimioara foarte frumusica. Se numeste 'Cheia catre inima ta'. Am vazut`o pe net (aici) la pretul de 43 de lei.

Cam astea ar fi ideile mele.Acum sa vad ce`o sa cumpar pt persoana draga mie.

Happy V`Day!

2 comments:

radu cadouri said...

Chiar ti-ai dat silinta sa gasesti un cadou frumos de valentyne, felicitari, multi se complac cu niste flori sau ce le cade mai repede la-ndemana, selectia de cadouri e reusita
Eu as fi ales ceva cu inimioare si lasam rama sau parfumul pt alte ocazii.
P.S. Cu 1000 ron cat era rama ii cumperi un minilaptop acum ;)

Alina said...

Te pricepi la selectat cadouri, ar fi ideal sa fie asa atenti toti barbatii cu iubitele lor :)

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."