14 September 2009

Prietenii

E adevarat ca prietenii sunt putini. E la fel de adevarat ca ei se duc la fel de repede cum au venit.Totusi e la fel de adevarat ca iti poti face prieteni PE VIATA! :)

Dar invata totusi ca e bine, ca TU, sa incerci sa`ti tii prietenii aproape.Chiar daca ei nu vor putea fi mereu langa tine, vor aprecia faptul ca te`ai gandit SI la ei si ii chemi la un poker, la 'bancuta' la TIMES[:))], la un chef cu japca sau atunci cand esti singur acasa.

Un sfat, nu prea pot sa zic personal, dar aplicabil cam in toate cazurile: NU`TI LASA PRIETENII PENTRU O FATA/IUBITA. Zic asta in sensul ca nu tre` sa le dai 'ocupat', gasind tot timpul scuze precum: "nu pot FRATE, ca st cu ********* in oras"/"dar maine nu poti?ca azi tre` sa ma duc cu ********* sa se epileze`n gura..".De ce iti mai zice frate cand el te refuza din start!?!!!?
Ma rog. Cei care citesc postul asta[majoritatea], poate vor gandi ca este o prostie, dar imi vor da dreptate.


CONCLUZIE: Eu NU spun ca tre` sa renunti la o fata pt prietenii tai..tu tre` sa fi putin, nu foarte mult, destept, si sa te gandesti ca NU O SA TE MARITI CU AIA DE LANGA TINE si ca e mai probabil sa ramai prieten cu baietii.Asa ca fa-ti loc in programul ala al tau incarcat pe care il ai cu PIS(zd)I si scoate`i pe bajeti la o bere ;)


Fetele trec, unii prieteni raman.

4 comments:

Anonymous said...

Eu as zice ca fata care va incerca sa te indeparteze de prieteni nu ar merita atentia ta.hm?:)

Anonymous said...

Asta cu anonymus cred ca e moty_ciufulixxx:))

Matei said...

nu e el :)

Jensen said...

Truth!
Am avut si eu un "preten" care atunci cand avea gajika, nu mai baga pe nimeni in seama, "n-avea timp".
Dupa ce a lasat-o pe aia, si-a adus subit aminte de amici.
Din pacate pentru el, i-am spus: tati, sa fi sanatos... cand erai cu aia, "nu aveai timp" sa iesi cu amicii la o bere?...acum ai, ca nu mai esti cu ea? Nu a mai zis prostu' nimic.


Cheers

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."