17 December 2010

In dulcele stil clasic

A venit iarna. "In sfarsit!"(ar spune unii).
Nu-mi place ca e zapada pe strada. Imi place doar in bulgareli si pe partie.
Imi place ca orasul e impodobit si ca miroase a vin fiert :D.
Deja a venit un mos (il asteptam si pe fra-su`). Nu mi-am gasit nicaieri un pullover ca a lui Varlan (bucatarul durduliu de la Prima): rosu cu un ren alb :D. Asa ca daca vroiai sa-mi iei ceva si nu stiai, asta m-ar multumi pt tot sezonul rece :D.
Maine termin si cu facultatea pe anul 2010. Sper eu, cu bine, caci maine am ultimul partial( hai cu Sfantu` 5 ^:)^ ).
De abia astept sa dorm, sa ma dau cu placa, sa lenevesc in fata tv-ului si sa invat pt sesiune(creeca).


Va urez de pe acum Craciun fericit! Tot ce va doriti, aia sa primiti de la Mosu`.
Pana la revelion ne mai auzim.


0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."