21 January 2009

Burning Roads

HOTIE PE FATA!!!
Un joc de cacat. Copiat dupa jocul de aici http://metaldamage.ro/ care are o grafica mai ok.
Ce au facut 'frumuseii' de la drumuriinflacari?! Nimic.Au incheiat un sezon.Au resetat toate conturile(onoarea, banii, tunning, masini mai scumpe decat Logan-basic).E, probabil, din greseala au selectat cateva sute de conturi 500-600 pe care le-au STERS DE TOT! Adica username si parola. Mi-am facut un cont nou, am dat la contact, cu greu imi intra un live-operator.La inceput politicos.Vrea sa-mi ofere 2000de dolari virtuali, in joc.Fac eu bun.Super.Dar eu am alt cont.Nu am nevoie de 2000 de dolari pe care oricum ii faci intr-o zi.Cum ramane cu numele meu.Face ca asta e, a fost o eroare.I-am zis, da-mi mai mult.Nu se poate, pt ca au nu stiu ce script care da automat 2000 de dolari(da, baietii au fost rapizi si au facut un script dupa ce au sters conturile).
Bun: ruleaza scriptu de doua ori.Si facem 4000.
Am fost politicos.Si el la fel.Dar a inceput sa ma ia cu chestii de genu ca nu suntem la piata.Ok.Putea sa-mi zica si altfel.
I-am zis sa-si tina dolarii fictivi.M-a intrebat daca sa stearga si contu.Normal ca m-am enervat.EU i-am zis imbecilului doar sa nu-mi mai dea banii.
Iata finalul discutiei:



dragos:
nu se poate
operator prost:
nu negociem aici ca la piata
faraonu:
bene mosule
faraonu:
tine ti paraii
faraonu:
o sa postez pe cateva bloguri despre ce ati facut
faraonu:
seara buna!
operator prost:
o seara buna
operator prost:
stergem si contul?
faraonu:
no.o stergem pe mata la cur


E, dupa ce a vazut reactia mea de la final, s-a suparat, mi-a sters contul si mi-a restrictionat accesul pe site.
Ma doare fix acolo unde i-am zis s-o stearga pe masa.
Deci nu recomand sa va mai jucati. Mai gasiti posturi asemanatoare la cateva persoane din blogrollul meu.
Seara buna!

4 comments:

Anonymous said...

:)) Eu joc BurningRoads.ro si baietii se descurca ok. Sunt chiar pe locul 5. Imi place mult si e mult mai smeker ca multe jocuri. In primul rand sa zici merci pe suportul live ca eu nu am mai vazut asa pe nici un site...serios...nu ii cunosc si nici nu ma intereseaza de ei. Dar daca ai vorbit urat asa meritai. Ban permanent.

Matei said...

salut.e misto jocul.dar pacat ca au sters o multime de conturi.
salut

mikysey said...

Jocul se pi pe metaldamage la toate categoriile. De la gaming la grafica.Tu ai fost fraier ca nu ai stiut sa joci...R3sp3ct BurningRoads Boys.

Matei said...

for Mikysey: `traiti domn admin!

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."