20 January 2009

Viata.

Viata e ca o cutie de bomboane.Nu stii niciodata ce poti gasi inauntru.Poti gasi bomboane fine de ciocolata, cu aroma de whisky, ciocolata fina cu potrocale, ciocolata alba, ciocolata cu biscuit...
Dar poti gasi si bomboane amare..sau in cazul mai bun..nu gasesti nimic..depinde din ce unghi privim..
Bomboanele dulci sunt miciile bucurii..iar cele amare..sa zicem asa, miciile necazuri.
Ciocolata e buna. La fel si bucuriile vietii.
Din pacate, viata e un simplu drum spre moarte...Ne bucuram ca sa murim..ne intristam ca sa murim...traim ca sa murim.
Pula mea.. nu prea stiu eu cum sa exprim foarte clar ceea ce simt acum...doar ca nu stiu ce sa simt in momentul de fata.. ca sunt EU bine..sau ca cei apropiatimie nu sunt asa bine?Habar nu am...tre` oare sa fiu fericit ca viata mi`a oferit pana acum, doar mici surprize neplacute(ceea ce e bine) sau tre sa fiu suparat ca in jurul meu lucrurile nu sunt foarte roz?
Habar nu am...rolul postului, ceea ce simt sau ce pula mea e viata...
Din tot ce am auzit/trait/vazut pana acum ...sunt sigur ca e doar un drum spre moarte..insotit de mici (si dese) coborari si urcari..


0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."