22 March 2010

Cosmarul unei nopti de toamna-iarna-primavara

Te-am iubit. Nu ai meritat niciunul din sentimentele mele. Chiar daca au fost multe si cam colorate. Adica te iubeam, te adoram, imi placeai, iubeam sa te stiu goala langa mine. Uneori nu te puteam suporta pentru simplul fapt ca nu erai tu. Am avut o multime de sentimente colorate care s-au stins precum o tigara aruncata in apa marii: brusc si fara niciun regret. Ai fost ipocrita. Poate c-am fost si eu, dar nu atat de mult ca tine. Nu ma iubeai. Faceai promisiuni desarte. Cine le credea?Eu. Pentru ca am cazut de fraier. Bine ca am cazut dupa aproape 3 luni. Si nu ma doare. Chiar deloc. Voi stii foarte bine pe viitor ce am de facut daca voi intalni o persoana ca tine. Nu vreau sa te jignesc(cum nu te-am jignit niciodata ... spre deosebire de tine) chiar daca multi considera ca ai merita sa fac chestia asta. Multi mi-au spus ca s-ar putea ca tu sa-ti dai seama de ceea ce ai facut si sa te intorci la un tip care te-a iubit cu adevarat(chiar daca a gresit intr-o anumita masura).Prietenii mei stiu care e raspunsul.Si il banuiesti si tu..
Imi aduc aminte si acum perfect cat ma blamai si cat puteai sa denigrezi anumite greseli de ale mele din trecut. Pe care se pare ca tu le poti face fara nici o chestie.
Aaa. Sa nu uitam de toti tipii aia, de care-mi spuneai tu. Ca-ti sunt prieteni, ca se comporta diferit cu tine fata de cum o fac cu alte tipe. S-a confirmat ce credeam: ma minteai in legatura cu ei. Vreau sa inchei in aceeasi nota decenta cu care am inceput postul(sunt educat de felul meu, sa stii asta; si nu ma dau mai rotund decat sunt) si spun doar atat: NU M-AI MERITAT!

Ramai cu bine, cu tot ce apreciezi pe lumea asta(mi-am dat seama din ultima noastra discutie care sunt adevaratele tale valori si scopuri in viata) si cu baietii "care se comporta altfel" cu tine.

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."