28 November 2010

dorinta

E seara acum. Obositi, stam pe banca, cu cateva sticle goale, cu un pachet de tigari pe jumatate gol si privim la cer. Amandoi am vrea sa dam timpul inapoi, sa retraim clipele frumoase.
Ti-e dor sa stai langa mine goala, sa-mi simti pielea calda lipita de tine..ti-e dor sa privesti minute in sir la lemnele arzande din semineu..ti-e dor sa auzi cum trosnesc usor.
Mi-e dor sa-ti simt mirosul pielii tale catifelate..un miros ce ma trimite imediat cu gandul la inconfundabila aroma de scortisoara.
Am chef sa te mangai usor pe spate, cu un cub de gheata ce se topeste usor usor de dorinta.
Ti-e dor sa-mi mangai parul, sa-mi alini sentimentele cum numai tu stii..
Dar totusi.. dar totusi amandoi stim ca ne e mai bine unul fara altul...

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."