12 August 2011

My soul, your heart.

Sufletul meu e bantuit,
De-o fapta de nebanuit.

Un sincer sentiment
S-a cuibarit,
In acel loc de neclintit,
De-atatea curve ce-au gresit
Patandu-l si schimbandu-l
Cu mrejele lor ieftine..

Dar acum totul s-a schimbat,
Am 'nvatat, am meditat...
Te-am intalnit pe tine,
O fata ce-a meritat
Sa-i fie 'n dar dat
Acest loc de mult uitat.

Nu esti ca oricare,
O simpla muritoare..
Tu esti firava ca un pui,
Atat prin gingasie
Cat si prin fantasie.

Tu esti aici mereu,
Cu-n fapt, un gand
Sau mai stiu eu..
Mereu razand,
Mereu ascultand,
Mereu exorcizand orice
Trist de-al meu gand.

Si-acuma revenind,
La fapta de nebanuit
Din partea-ntai a acestui jind:
Aceasta fapta, de care tot pomenesc
Este de fapt o simpla fraza: Te iu...

Te iubesc!



0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."