08 February 2008

Vacanta... poze si prieteni :)

A trecut din pacate vacanta. A fost destul de tare. Din fericire, am scapat pt cateva zile din Bucuresti, si am fost la munte. A fost foarte ok. M`am intalnit in Azuga, cu mai toti colegii care erau in tbr, ori cu suteu ori cu radomski :))
Am fost vreo 3 zile in azuga, m`am dat cu plak pe Sorica, am mai stat la caterinca cu ei, am mai prins cate ceva in ale placii, au mai prins si ei cate cva cu skiurile(majoritatea, erau pe skiuri), a fost misto. Miercuri si joi, am fost in Poiana. Sincer sa fiu, a fost prima data pt mne, cand m`am dat acolo. Foarte misto locul:X ; din pacate cam putina zapada :( Oricum, lume la greu si aici. Ei bine, am intalnit si aici, pe cneva cunoscut :)
A fost o vacanta super, da` din pacate a trecut. Acu` astept cu nerabdare vac de Paste... sper sa fie bine ;))
Some pics...











Cam despre asta e vorba :)

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."