06 April 2008

10

Zece intamplari ciudate si-o minune
Te-au adus in casa, zece,
Zece picturi se tot mira,
Cat esti de frumoasa.
Zece zile...trec absurde nu stiu,
Nu stiu, cum nu stiu, pe unde nu stiu
Zece vieti de-as sta cu tine...

Tot ar fi putine.


Frumoase versuri. Am primit leapsa de la Cata. Nu este legata de versuri,dar este o leapsa nice: 10 lucruri care`ti plac si 10 lucruri care nu`ti plac.

La mine, cele 20 de lucruri arata astfel:

10 lururi care imi plac:

→Laura
→blogareala
→radio`u
→filmele horror
→romanul Morometii
→basket-ul
→noptile calde de vara
→muntele
→snowboarding-ul
→narghileaua


10 lucruri care nu`mi plac:
→sa ma trezesc dimineata
→sa n`am ce face
→Mc`ul
→chimia(cui ii place oare?!)
→minciuna
→emoizii
→muzica populara
→zile friguroase
→"prietenii" falsi
→Č™mardoii (si nu smardoii; prietenii stiu de ce)

Dau leapsa mai departe lui:
Adi, Botzo, Zoso si nu in ultimul rand Amirei.

3 comments:

Anonymous said...

E cea mai dragutza idee de pana acum:X
(Nu cred ca te superi ca te-am trecut la "fluturashi" pe blog:D)PoP:*

Unknown said...

cum pm sa nu-ti placa muzica populara?! tineretu din ziua de azi nu mai are niciun fel de identitate nationala ...

Anonymous said...

@marian: impusca-te :))
@matei: esti penal, "dau leapsa lui zoso" =))) :)))

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."