17 April 2008

Gadgeturile si blogareala

Cum se imbina aceste 2 lucruri, sa zicem oarecum indispensabile? Foarte simplu: daca nu`s acasa si am nevoie sa scriu un post pt blog sau sa aprob niste comentarii puerile la posturile de pe el, intru frumos pe telu` meu, un Nokia 6230(care inca isi face treaba destul de bine) si acest lucru` este facut imediat 'pac-pac' banele :)
Desi 6230`u nu`mi afiseaza diverse elememte(cum ar fi contoare sau alte mici flash-uri), e un accesoriu decent care te ajuta sa fi mereu in comunicare.
Desi are cam 4 ani,se poarta super OK(am mai zis asta:D). Totusi, as renunta la 'batranel' daca as castiga un Nokia E 90, pus ca premiu la acest concurs go4it. Sau poate l`as da pe unul din modelele care stau sa apara pe piata: Nokia N96(care se apropia de memoria unui mic hard portabil 16gb :> ).Pe langa memoria frumusica, intalnim camera de 5Mp, preluata probabil de la fratiorul mai mic, N95,HSDPA, Wi-Fi, GPS si multe alte jucarele :D. Chestia cu Wi-Fi`u ar fi geniala. Sunt multe pub-uri si zone in Bucuresti, unde ar fi super sa stai sa mai scrii un post pe blog sau sa mai citesti o revista online. In fine... mai multe detalii despre N96, cititi in telefoane mobile in Go4it`u de luna asta.
Gadgeturile unui blogger de succes? E simplu: un comp(laptop sau desk), un telefon bun spre f bun si o camera foto. Eu am un Sony H7, super incantat de el.

1 comments:

Daniela said...

Eu as zice mai degraba: viziunea, talentul si apoi laptopul :P. Restul sunt doar detalii.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."