22 August 2012

Ce ai?

It's five o'clock in the morning. Mă trezeşti. Fără motiv. Buimac, încep să îţi adresez cuvinte urâte. Cu trupu-ţi firav încerci să-mi faci rău. Brusc, te prind de un braţ şi încep să te manipulez cum vreau. Te gâdil, încep să te sărut. Te cuprind in braţe, te ţin cu spatele la mine şi te sărut uşor pe gât. Simţi în spate mădularul încercând să evadeze din boxeri. Dar de asta ai grijă tu. Îl scoţi şi uşor începi să te joci cu el. Îmi place. În felul ăsta îmi cer scuze că ţi-am vorbit urât. Îţi dau jos, parcă printr-un automatism, sutienul. Doi sâni mi se dezvăluie în faţă, parcă bucuroşi şi nerăbdători de ceea ce urmează.
Te trântesc pe spate şi te învălui cu trupul meu arzând de dorinţă. Îmi muşti uşor buza de jos. Îţi iei o palmă peste faţă. Continui să mă muşti. Se pare că-ţi place să fi lovită uşor. Urmează un preludiu în care te leg, te chinui uşor. Un sex sălbatic, într-un pat şubred, cu doua fiinţe obsedate de sex... Aşa ne iubim noi.

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."