16 August 2012

Princess of China

Imi este dor de clipele cand te strangeam in brate. Si-mi multumeai cu un zambet.
Tanjesc dupa diminetile in care ma trezeam inaintea ta si ma bucuram privindu-ti trupul pe jumatate invelit. Imi doresc sa te pot face sa razi in hohote, sa-mi fredonezi mici fragmente muzicale, sa conduc si sa ma tii de mana sau sa ma ghidezi prost! [:)]
Imi lipsesc acele momente cand fugeam dupa tine, prin oras, sa-mi cer scuze pentru mici prostii, sau pur si simplu cand te zaream intamplator si veneam sa te strang in brate.
Mi-e dor de noi, cum eram la inceput, cum ne bucuram de fiecare clipa, de fiecare chestie pe care o faceam impreuna. Au ramas sa ma vegheze cateva poze si toate lucrurile pe care le-ai lasat la mine. Cine va mai avea grija de mine? Cine-mi va fi mica mea insula de fericire, cu ce scop sa ma mai zbat? Pentru mine? Nu are sens ...

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."