16 January 2008

Melita

Cine e Melita, poate va intrebati. Majoritatea cititorilor acestui blog, o cunosc. Este fata blonda de la 11 H... ma rog, una din ele ca sunt mai multe :). Dar din 100 de fete blonde, dak le pui sa vorbeasca, iti dai seama care din ele este Melita. De ce iti dai seama asa usor? Pt ca se alinta , mai tot timpul, atunci cand vorbeste. Chiar daca tre` sa zica doar "Buna". Ma rog, sa trecem peste :-j

Ce vrea Melita de la viatza si de la o anumita persoana: sa fie iubita. Sa nu fie tratata asa cum, NU merita de unele persoane, ale caror nume nu au ce cauta aici. Asa o fire pura si inocenta, nu merita sa fie tratata altfel, decat cu respect si cu iubire (din partea pesoanei pe care si ea o iubeste).
Ce nu-i place Melitei: caterinca. Caterinca infecta pe care o fac unii, p seama ei. Nu vreau sa atac pe nimeni, dar... baieti, nici voi nu sunteti perfecti :)
Chiar daca e blonda, are si ea suflet, din pacate un suflet care acumuleaza tot, fie ca este bun sau rau. Da, poate fi considerat de unii, un defect imens... la fel consider si eu. Pune toate kkturile la suflet; dar nu intelege/poate/vrea sa se schimbe.
Parerea mea despre Melita: Hmmm... mda :) Kit ca o sa`mi atrag asupra mea, o gramada de critici, i`m in! In opinia mea, e o fire foarte, dar foarte copilaroasa. Ii plac toate chestiile marunte, care ii aduc aminte de copilarie, si pe care unii le considera elemente care te fac imatur. Ii place sa vorbeasca. Ii place sa vorbeasca mult... ii place sa vorbeasca extrem de mult si despre orice. Ii place sa fie sigura ca are o persoana careia sa`i spuna tot. O persoana care sa stie si sa poata sa o asculte, in orice moment. :)
Nu-i place sa fie mintita. Si asta o stiu foarte bine. Personal, nu am mintit`o niciodata. O sa ziceti ,poate , "Foarte rau!". Dar nu as minti`o pt ca stiu ca si ea ar face la fel. Sunt sigur.
Relatia mea cu Melita: o relatie de prietenie, destul de stransa zic eu. Si cred ca asa zice si ea.
Ce e deranjant la ea: ca pune tot la suflet, ca e naiva, foarte naiva. Ca nu poate sa treaca peste trecut, asa cum ar vrea. Ca nu stie sa se opreasca atunci cand trebuie; din vorbit, din glumit din orice. Ca nu stie sa ignore anumite persoane, care merita ignoranta.
Cuvantul care o descrie cel mai bine pe Melita: Blonda.
Cuvantul care nu i se potriveste Melitei: aici nu e numai un cuvant, sunt cateva cuvinte.
Sfatul meu pentru Melita: "Blondo, deschide ochii larg. Vezi cine merita sa`ti fie prieten bun. Incearca sa treci peste trecut. Daca azi iti merge rau, si tu te gandesti la asta, nu faci altceva decat sa-ti inrautatesti situatia. Asa ca be happy alaturi de persoana pe care o iubesti si care merita dragostea ta."

16 comments:

Anonymous said...

Asta a fost post platit? :))

Matei said...

neah... melita e suficient de cunoscuta ca sa mai aiba nevoie de reclama:-j

Anonymous said...

dak fata din poza e blonda, eu sunt dan diaconescu

Matei said...

domnule dan diaconescu, fata din poza este blonda si la propriu si la figurat. e un blond mai inkis. iar poza e putin editata , fiind intunecata.

Karma said...

eu nu o cunosc :">... oricum pare dragutza :D

Anonymous said...

eu nu-i permiteam ...

Matei said...

benzina, esti de neinteles :-j :))

Anonymous said...

awww . . . . :">:">:">.
stii k am okii larg deskisi, dar sunt atat d blonda inkt nu pot face c ar trebui . . .
si stii . . . multi te`ar contrazice . . . multi ar spune k nu pun nmk la suflet. pt k ma vezi asa, indiferenta la toate barfele despre mine. si knd se face kterink d mn, fac si eu cu ei. :)).
altfel n`as mai fi yo. :)).
si ai uitat sa spui k at knd o bufneste rasu, nu s mai opreste juma` d ora p putin. :)).
anw, ms mult copilu`. >:d<. [da, da. esti un copil. kiar blond. ;;). k ai luat d la mn. :)). esti dovada k blondetea se transmite. :p.]
:*.

Anonymous said...

cum de n`a zis botzo nimic ? :))

Anonymous said...

Vum Dracu sa te cheme Melita...? Mie mi-ar fii rusine! Au pierdut parintii ei vreun pariu sau erau doar beti?

Anonymous said...

eh, macar mie nu mi`e rusine de numele meu. altora vad k da, din mom c nici makr nu indraznesc sa si`l afiseze. :p.

Matei said...

Inca o pula anonima, care se crede desteapta... un oligofren incult. Si fara sange, din moment ce nu are curajul sa`si spuna numele. Un ratat. Am postat comentul, nu pt ca mi`a zis unul sau altul: doar pt a arata obiectivitatea acestui blog.

Anonymous said...

Matei ai fost..pur si simplu obiectiv. Obiectiv si PREA agresiv :) Nu vezi ca nici macar pe Melita n`o intereseaza postul lui anonim? :)

botzo said...

dreq stie pe unde umbla si ratatu ala de n-a zis nik pana acum:))
se pare ca atunci cand comentezi de melita tre s-o faci cu anonim...nici makr un nickname de forma nu se foloseste...e o rusine sa comentezi despre melita?sau sa fi vazut citind bloguri?sau sa fi vazut citind?
cat despre melita...trebuie studiata indeaproape pe tot parcursu vietii si pusa in cartile de istorie, psihologie, sociologie etc. ah da...si cartile de bancuri

Matei said...

da ce, pe cartile de joc i`ar sta rau?

botzo said...

pe post de "popa"?

matei...laudabila incercarea ta...dar sper ca ti-ai dat seama ca asta va atrage si mai multa caterinca pe seama ei...si te va atrage si pe tine in asta...melita e intr-adevar un fenomen interesant...dar daca tu vei spune "nu mai faceti caterinca de ea ca e sensibilia"...ghici ce...nu se va opri nimeni...poate doar cei slabi de inger...eu nu am nik cu ea si o apreciez pt calitatile pe care le are...pt restu...rasul vindeca

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."