05 January 2008

Asa ...

Bec din vacantza... a fost prea scurta dupa parerea mea... a fost frumoasa... multa zapada... multa placa :X ... a fost frumos, dar a trecut. Acu`... acum incepe scoala... incepe stresu`... incep orele... profii sacaitori... etc etc
Din pacate in vacanta nu am avut cum sa postez nimic pe blog. Da` o sa am de acu` incolo. Mai intai, "La multi ani!" Un an nou cu tot ce vreti, ma rog, ati prins ideea:)
De cand am ajuns "la net" , am apucat sa vad cateva din blogurile amicilor, cateva mailuri sa vorbescu cu melita si cam atat. M-au amuzat cateva posturi cum ar fi "O zi din viata unui emo" sau "De ce urati barbatii ?!?" :) Nu stau sa pun linkuri, pt ca le gasiti in pagina principala, la "Apreciez:" Tvvity si Botzo.
Revin maine cu poze si impresii despre vacantza.

1 comments:

Anonymous said...

si ti`au placut si commurile d la stim noi care post? :)). >:d<.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."