01 July 2008

Absenta mea

Absenta mea pe blog e datorata.. plictiselii, vacantei.. :)
Eh, dar de acu` sper sa scriu macar la 2-3 zile.
Despre locurile pe care le-am vazut in vacanta(pana acu`): am fost 1 sapt la Londra,unde am vizitat cam tot ce se putea vizita: muzeul fig de ceara, parlamentul,british museum, galeriile de arta ale marii britanii, tower bridge(p dinauntru), tower of london, greenwhich, muzeul stintei, am facut o plimbare pe tamisa, am vazut fantana memoriala a printesei Diana. Nu in ultimul rand am asistat la o schimbare a garzii la palatul regal.
A fost o excursie deosebita si zic eu, reusita. Am reusit sa vizitez destul de multe intr-un timp destul de scurt.Pe langa asta, am avut si cateva dupa-amiezi in care am fost pe celebra Oxford Street.Celebra pt magazinele care au tot felul de reduceri interesante tot timpul anului.Magazine de la Zara, H&M, Office pana la magazine de bijuterii , toate ofera reduceri. Eu mi`am luat 3 perechi de adidasi, o camasa si niste tricouri. Toate sub 200lire.
Cam asta despre Londra. Cateva poze pe profilul meu de hi5.
Salut.

1 comments:

Anonymous said...

cand o sa merg la londra o sa ies camuflata in pungi H & M

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."