25 July 2008

Din nou acasa


Am ajuns acasa.Dupa 5 zile de spitalizare.Cele mai lungi zile din viata mea.
Din pacate a venit si momentul in care am fost nevoit sa ma internez in spital.Problema: dureri cu spatele. Spitalul: Militar Central*Carol Davila.
Am fost internat de luni de la ora 9 dimineata pana astazi la ora 11.Conditiile: decente(de ce sa nu fiu realist)..dar in niciun spital nu e bine..doctorii..oameni in regula.Asistentele/infirmierele: in regula.
Ce am `ntalnit in spital: muulta.. dar foarte multa suferinta.Oameni operati.. oameni care isi asteapta nesiguri randul la operatie..
Despre problema mea de sanatate: nu conteaza.. chestia e ca sunt in regula acum.
Vreau sa le multumesc (pe langa familiei) care a fost in permanenta langa mine, unor persoane deosebite din viata mea: Laura, Melita, Alexandra si Aleks. Va multumesc pt telefoane, incurajari si smsuri.
Nu in ultimul rand celor care mi`au lasat offline-uri pe mess.

Later edit
Prima noapte a fost cea mai groaznica. Consumul emotional, a fost enorm.Datorita consumului emotional si al mancarii de acolo, am slabit cam 3kg :). Desi am mancat si ce mi`au adus ai mei.
Eh..macar imi mentin forma .

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."