15 July 2008

Untitled.. desi ar putea fi numita prostie..





chill..o sa fie bine.. iti promit.. :-< o sa ma ai pe mine..voi fi mereu langa tine , sa suplinesc lipsa ei.. o sa fiu mereu langa tine sa te ajut cu ce pot.. o sa fiu mereu langa tine sa`ti arat ca nu esti totusi singura..




Untitled.. de ce?pt ca asa vrea pula mea..
Poate incep vulgar postu` asta(si nu`mi pasa..si asa nu citeste nimeni blogu`)dar scopul lui este cu totul altul..
In ultima perioada s`au adunat multe.. bune , rele.. multe..
Desi e vacantza.. n`am timp sa ma odihnesc deloc.. dorm cateva ore pe noapte..ziua alerg.. caut de munca.. nu prea gasesc ce vreau..
In fine.. astazi..am fost porc.. cel putin asta e parerea mea.. de ce zic asta?Pt ca nu mi`e rusine sa recunosc..da, am fost porc cu una din cele mai dragi persoane din viata mea.. Laura.. desi o iubesc enorm..n`am ezitat sa fiu porc.. poate e de vina gelozia excesiva.. poate impulsul.. poate mai stiu eu ce pula mea.. Am fost porc cand nu trebuia(desi, cu o fata, mai ales cu una speciala, nu tre` sa fi porc)..mi`a sarit tandara dintr`un cacat infantil..asta e.. sunt un copil mare.. si eu si ea..
Ea e copilul meu.. si tin la ea prea mult..ca sa nu`mi reprosej ca st bou.. asa ca prefer s`o fac public..

Pur si simplu o iubesc..


Later edit:

O melodie draguta

bette middler- the rose
Asculta mai multe audio Muzica »

1 comments:

Anonymous said...

si eu t iub si stii k pan la urma nuj cum faci de ma faci sa-ti iert orice:*:*


t ub:-<:*

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."