22 December 2007

De sarbatori, eu vreau...

ca bunicul meu sa se faca bine, ca familia mea sa fie sanatoasa,sa fiu si eu sanatos, vrreau o vacantza linistita, multa zapada pe partii, sa ma dau cu plak pana o rup, vreau un revelion misto, un craciun bogat, vreau ca amicii care mi`au fost alaturi in 2006 sau 2007... (mi`am propus sa nu sterg nimic in postu asta, asa ca primu` mi`a venit 2006, ala l`am lasat :D ) sa`mi fie alaturi si in 2008... sper ca melita sa fie fericita (stie ea la ce ma refer) si sper sa faca revelionu` acoloo unde vrea ea :) ... vreau sa mai iau un 7 la fizik, sa stau linistit(sa iau 7 in testele pe care Surdu le`a corectat, da inca nu ni le`a dat :( ) sa`mi mai maresc detenta la basket sa pot da slam, fara sa ma sui pe banca :P, vreau un tel nou asa...sa dau un manual cu snowboardu` si un grind asa micutz :)... cam atat in linii mari... a...si sa`mi mut domeniul din 2008 de pe platforma blogspot... nu ca n `ar fi bine si cald si aici, dar cred ca o schimbare ar fi bine-venita... asa si mai vreau cva... X( ... poate isi da ea seama :-<


Sarbatori fericite !

6 comments:

Anonymous said...

n`o sa`si dea seama . . . dekt dak ma asculti si ii zici. :p.
cat despre mn, si yo vreau sa fiu hepi hepi hepi . . . 8->.
hmmm . . . bunik`tu o sa s faca bn, asculta`ma p mn. :).
iar la surdu, makr ai certitudinea k te trece. :)).
>:D<.

Matei said...

d`aia tzin eu la blonda care se impiedik p scari... care "face matzu` cat burlanu"( de la cosetllo) cu merdenele... :)
Sa fi hepi baaaaaaaaaaaaaaaaaaii :*
Cat despre mine... o sa fie bine :)

Anonymous said...

beeey . . . `blonda kre se impiedik pe scari` e andreea. yo am plagiat`o doar. :)).
si cu merdenelele e vina ta. :)). asa k shhht. :-$.
iar la tine o sa fie ffffffff bine, nu bine, daaaaa? :*.

Matei said...

ma rog... eu pe tine te`am vazut cazand... nu pe andreea... cat despre merdenele... imagineaza`ti ca sunt ca ... te`ai prins :))
Hai gata cu comm, ca zice concurenta ca te platesc (30 e ok?)
:*>:D<

Anonymous said...

ha ha ha. >:p. nu m`ai vazuuut. a fost o iluzie. ;;). iar merdenelele nu sunt ce`as vrea yo sa fie. =)). asa k degeaba . . . k tot visez yo prea mult. ;)).
si btw, stii kt imi pasa mie d tot c zice lumea, nu? :)).

Anonymous said...

miiiiiiiiissssss uuuuuuu. :((.
hai mha mai rpd aks. :((. >:d<.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."