27 March 2008

Fake clar!

Au aparut pe net, poze , cu Base, langa un Audi 100... Poza, care sustin cei care au gasit`o, ca este facuta inainte de Revoultie.
Verdictul meu? Fake ... cel putin, la o simpla analiza a pozei.
Iata de ce:

Ceva neobisnuit? Nu. Un Kia Sportage 2.0 din `96. Nimic nou. Fiti atenti la 2 detalii: sticker-ul portocaliu '4WD' si semnalizatorul.
Iata a2a poza, cea care a aparut pe net, cu Baselu`:

Trecem peste fata ciudata a personajului, peste chelia dubioasa... peste pozitia mainii, peste numarul de inmatriculare de la Audi... si dam din nou peste sticker-ul portocaliu, de pe Sportage. Nu e putin(cam mult) dubios?!
Din ce am citit pe net, Sportage, a intrat in fabricatie, in jurul anilor 1993-1994. So...

5 comments:

Andrei said...

http://cotidianul.ro/instantaneele_unicat_ale_cotidianului-41658.html

8. Ianuarie 1997 - ministrul Basescu isi curata masina de zapada

E o poza facuta in 1997, ce e asa greu? Si nu e fake.

Matei said...

Asta este parerea ta Andrei. Eu, pur si simplu, am facut o analiza a pozei. Si din ce tin eu minte, in `97, deja erau numere de forma
CT XX YYY. Cele care sunt si astazi.
In fine. O alta chestie, care bate la ochi, este faptul ca zoso are postata o fotografie alb-negru, iar cei de la Cotidianul, o poza color.
De ce oare?
Numai bine!

Anonymous said...

Numerele de tip nou au intrat in utilizare de la 1 ianuarie 2000 .. nu cred ca avea cum sa le aiba in 1997

Anonymous said...

Aurel a scris pe 27 Martie 2008, 10:44 am

Daca te uiti la imaginea de la cotidianul observi pe masina alaturata un sticker cu 4WD, probabil de pe un Kia Sportage, care nu prea se producea acum 20 de ani… Cea mai plauzibila varianta e ca Audiul a fost plantat in poza, nu basescu.

sa inteleg ca ai citit commentul meu sau te-ai documentat personal?

Matei said...

Prima chestie, a care m`am uitat in poza, nu a fost chelia lui Base sau nr. de la Audi. Ci, ce era in jurul acestor 2 puncte de interes: Masina de alaturi.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."