18 March 2008

Super show

A fost ... magic... a fost misto... a fost show... au fost Harlem.
Aseara, pe la 11 cand am ajuns acasa de la meci, prmu` gand, a fost sa vad pozele pe care le-am facut. Peste 200. Aici am pus doar cateva.
Cand am ajuns, era destul de putina lume in sala... mai multa , era pe hol, la magazinul de suveniruri(sapca-60ron, hanorac-100ron, maieu-60ron, mini-minge de basket-50ron) sau la bufet.Pe teren, erau sportivi in carucioare, de la fundatia 'Motivatia'.Acestia, au jucat un meci demonstrativ, in deschiderea show-ului celor de la Harlem.
Incepe meciul. Lumea deja era stransa(sala NU a fost plina).La o prima vedere, in zona VIP, vedeai o gramada de copii, oameni cu par alb. Ei bine, singura persoana pe care am cunoscut`o, a fost Dan Petrescu(in afara de cele de pe hol: Tiriac, Ombladon).
Meciul, incepe cu prezentarea celor 2 echipe.Da, cei de la Globetrotters, au jucat impotriva celor de la Generals.
Arbitrul, fluiera startul jocului.
Am vazut multe dunk-uri, multe driblinguri frumoase, sarituri si pase spectaculoase.
La una din pauze, sponsorul VW, a organizat, un concurs pentru copii cu varsta de pana la 12 ani... da,da... numai de 12 ani nu erau pe teren. In fine, am prins si eu o minge. Destul de nice :).
La finalul meciului, cei de la Harlem, mai putin Big Easy, au dat autografe. Pe postere, pe mingi, pe tricouri, pe bilete, pe tot ce putea prinde markerul :).
Am luat autografe pe minge, de la 6 din cei 7 :D.




0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."