24 March 2008

Nepasare...

Acea nepasare care doare... nepasarea, care pica, cand ti`e lumea mai draga... acea nepasare, care vine, cand totu` e roz.. sau asa pare a fi...
Nepasarea fata de persoana ta(in cazul de fata , eu)... nepasarea care te face sa incepi sa crezi, ca tot ce e frumos, e de prisos... ca tot ce e in jurul tau nu merita nimic... respect... fericire... un zambet... sau iubire...nepasarea, care te intristeaza, chiar in momentul in care, persoana iubita iti spune 'Te iubesc'... fie ca e adevarat sau... doar un 'fake'... nepasarea, care te loveste in plin ca un pumn in plex si care`ti taie instantaneu respiratia...
Oare cei care`ti arata nepasarea, stiu cu adevarat ce`i in sufletul tau ? :-<
Nu prea cred... viata e nedreapta... si stim cu totii asta... dar chiar asa...
Vreau pentru un moment... timpul sa se`opreasca... totul sa se cufunde` in fum... sa nu mai aud nimic... sa nu mai vad nimic... sa simt doar fumul cum imi inunda narile...

'Nu pot sa mai am lacrimi
Nici macar in zilele,
In care Dumnezeu Se uita incruntat la mine'

3 comments:

Anonymous said...

Nepasarea este un subiect pe care si eu il abordez foarte des in diferitele articole pe care le postez pe blog.
Nu am crezut ca esti asa de sensibil.Te apreciez foarte mult:)>:D<

Matei said...

Ms mult Amira, pt aprecierea facuta.
Ms ca imi citesti blogul.
:)>:D<

Moony said...

opusul dragostei nu este ura... opusul dragostei este nepasarea.
Misto postul.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."