16 December 2007

Bucuresti, aglomeratie si bradul de la unirii

Cum arata orasul meu in preajma sarbatorilor de iarna... Arata frumos.Doar in centru... De ce zic asta? Pur si simplu pt ca doar in centru s-au bagat zeci de mii de euro in iluminatul stradal cu ocazia sarbatorilor, pt ca in centru se afla cel mai mare brad din Bucuresti( corecta plasarea lui in centru, dar cred ca brazi simplu decorati, isi puteau gasi cu usurinta locul si in alte parcuri, intersectii, etc). Noroc cu unele firme si institutii, care din propria initiativa mai decoreaza un bradut, mai pun un glob, mai o ghirlanda... si totul doar ca sa-i bucure pe cei mici si pe "bunei"... caci acestia se bucura cel mai mult... nu voi uita, expresia fericita a bunicii mele, cand tata a plimbat`o cu masina, prin fata bradului de la Unirii... :)
Alta fata a Bucurestiului, in prejma sarbatorilor de iarna... AGLOMERATIA... fie ca este aglomeratia din intersectii, la orice ora din zi si din noapte, fie ca este vorba de aglomeratia din supermarket-uri... peste tot, vezi oameni grabiti, cu cosuri pline de cadouri, cozonaci, brazi artificiali(cica sunt la moda...), costume de Mos Craciun sau alte cumparaturi specifice lunii decembrie.
Atmosfera la scoala... trebuie sa scriu despre ea, pentru ca da, sunt licean :)
Toata lumea e super happy ca vine vacanta... toti sunt bucurosi, ca n`or sa mai ia 2 la chime, 5 la mate sau astfel de note. Altii sunt pur si simplu bucurosi de faptul ca vor merge la munte, ca se vor da cu placa sau ... de faptul ca Mos Craciun e tot mai aproape. In clasa mea , spre exemplu, dupa ce am impodobit un bradut artificial (v-am zis ca sunt la moda :D), asteptam ziua, in care ne vom face cadouri intre noi... Da, incercam si noi pe cat se poate, sa fim "mai colegi decat suntem in restul anului".
SARBATORI FERICITE! SI UN MOS BOGAT :)

1 comments:

Anonymous said...

nah . . . mie nu`mi pare bn k vine vacanta . . . vreau sa si treaca. :-<. aglomeratia nici atat. `fieratania` d la unirii si luminitele ti`am zs k mi se par oribile. plus k ma ingrozeste gandu` k maine o sa fiu sapunita. :((. in principiu . . . vreau sa treacaaa iarnaaa . . .

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."