29 November 2007

2zile de cacat

Da, am avut 2 zile naspa...Miercuri si Joi...de ce pun si joi?Pt ca este deja trecut de miezul noptii... si pt ca deja ziua asta a inceput nasol.
Singura chestie care ma mai bine-dispune, e ziua Melitei.Sa ne traiasca si sa fie fericita :)
Ce m`a enervat in astea doua zile... pey mai mule chestii: sa zic, ascunderea adevarului, prostia unora si ce s`a mai intamplat pe la liceu.
faza cu ascunderea adevarului... e vb de roxana, una dintre fetele pe care le consideram, cele mai bune prietene ale mele.Da, am spus le consideram, desi mi`e greu sa spun asa, pt ca eu simt ca ascunde adevarul... nu vreau sa ma laud, dar eu am fost sincer cu ea, am ajutat`o ori de cate ori mi`a cerut acest lucru... tin la ea f mult... cel putin asa cred, desi am mai spus`o mi`e greu sa "sterg cu buretele tot"... mai multe detalii, nu vreau sa dau.
Legat de scoala... nimic complicat... ne`am mutat cu clasa, deoarece vechea sala, era devastata de noi.
Ziua Melitei... m`am hotarat sa scriu in post despre aceasta zi, deoarece simt ca am suparat`o cu ceva pe Melita... da, chiar de ziua ei... mi`am cerut scuze, invocand starea naspa in care ma aflu... e adevarat... oricat de suparat as fi, imi mai cer scuze 1data fata de Melita, pt ce i`am zis pe mess... stiu ca nu e vina ei... dar am gresit... nu vreau nici aici, sa dau mai multe detalii...
Pot sa spun, ca in seara asta, ca niciodata, am varsat cateva lacrimi... mai ales din cauza ca, i`am stricat ziua bietii fete... si totodata, m`a induiosat cand mi`a spus ca "mellyta melly: stii..pan acu miau zis la multi ani 3 pers. 3 pers siau aintit k exist si eu..si eu knd e ziua lor le dau msj la 12 fix la toti..si mie acu imi dau lacrimile..pt k am zs de azi..knd eram la calorifer cu ioana si apr k plangeam..am zs k o sa fie d kkt ziua mea..si k o urasc..si nu vroiam sa vina..e cea mai naspa zi din an..si asa e..eu in ce stare ar trebui sa fiu?" ...
Asa ca, inca 1 data "LA MULTI ANI, MELITA!"

4 comments:

Anonymous said...

ms matei. si n`ai pt c sati ceri scuze. ms muuult. >:d<:*:*:*.

flori-de-portocala said...

la multi ani,melita!;))si n-ai de ce sa te simti asa pentru niste persoane care mai probabil nu meritau mesajul tau de la 12 fix;)..matei..stim ca uneori esti o durere de cap:))

Matei said...

Flori... eu nu i`am provocat Melitei o durere de cap... doar i-am spus niste lucruri, care au facut`o sa planga... atat... cred :-??

Anonymous said...

durere de cap, plans, whateva` . . . mai conteaza? si matei, n`am plans din cauza ta, am plans pt k sunt proasta. deaia. :).
btw, ms flori. :)

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."