16 November 2007

Sunt ai nostri ma ...

Zi de zi ne lovim de viata politica sau viata politica ne loveste pe noi. Nu tot timpul insa ea ne loveste cu ce e mai bun.. ci cu aroganta sau pur si simplu cu perle ale politicienilor vrute sau nevrute. Aici avem ocazia sa ii adunam pe toti la un loc astfel incat la viitoarele alegeri sa avem grija pe cine votam.




1. Nicolae Vacaroiu Nu facem privatizare de dragul privatizarii, ci din contra.

2. Silviu Somincu, deputat PSM Nu poate exista un patrulater cu 3 laturi...

3. Florin Georgescu, ministrul finantelor Lumea are voie sa aiba 2 conturi: un cont în lei, un cont în valuta si un cont de investitii. Mai mult nu.

4. CV Tudor Eu as putea sa fiu presendinte pentru o zi, dar o zi polara de sase luni.

5. Oliviu Gherman, presendintele senatului Suntem si noi oameni, si ca toti oamenii, parasim sedintele.

6. Domnule presedinte, în România natalitatea începe sa creasca din acest moment.. Iulian Mincu, ministrul Sanatatii (pentru cei ce nu stiu, Iulian Mincu este creatorul planului de alimentatie rationala de pe vremea împuscatului)

7. Ion Solcanu, senator PDSR Vom face scoli pentru tigani, cu internate, terenuri de fotbal si bazine de înot, pentru a-i atrage spre învatatura.

8. CV Tudor ...nu-mi intra capul printre gratiile înaltelor porti, asa ca am sarit gardul.

9. Victor Surdu, presedinte PDAR Nu ne vom relansa decât prin munca, bani, bani si iar bani.

10. Dan Iosif, consilier presidential** Când democaratia taie picioarele scaunului pe care stau eu, nu mai e democratie ci dictatura.

11. Nicolae Vacaroiu, prim-ministru Noi am stabilit o taxa modica:15,000 lei. Ce înseamna 15,000 lei când pleci la Paris? Nimic.

12. Adrian Nastase, presedinte PDSR. Primul rezultat notabil al acestor doi ani este acela ca înca mai guvernam.

13. Augustin Griguta-Botis, senator PDSR În decembire 89 securitatea s-a umanizat prin aderarea la noua putere.

14. Ioan Gavra, deputat PUNR Ne jucam de-a oul si gaina? Ehei, întâi s-a nascut Columb, si p'orma oul.

15. Siliviu Somincu, deputat PSM Europa va trebui sa-si adapteze structurile, ca România sa se poate integra.

16. Ilie Verdet, presedinte PSM Cele publicate este o minciuna, un neadevar inexact.

17. Viorel Catarama, lider PNL Sunt aicea printre noi, în aceasta sala, tineri care au murit în revolutia din decembrie 1989.

18. Ion Iliescu Cioran a fost un tip de reflectie, pe când eu sint un tip de actiune, înca din tinerete am ars pentru actvitatile sociale...

19. Emil Constantinescu (presedinte fost ales al României): "Nu am facut afirmatii generale, ci dimpotriva am facut afirmatii de sens opus".

20. Ion Iliescu (presedintele României) "... intereseul României pentru Europa si a Europei pentru România este de a nu limita România la pozitia de terminal al interconectarii noastre la Europa."

21. Adrian Năstase (prim-ministru)
1. [în Parlament, la dezbaterea unei moţiuni de censură] Cineva voia să vină să-mi numere găinile. I-aş sugera mai bine să-mi numere ouăle.

22. [despre pregătirile americanilor de război] Durata pregătirilor nu poate ţine la infinit. E ca - sper să nu mă citaţi - o erecţie.

23. Impulsionat parca de intalnirea cu comisarul Verheugen, premierul a facut o descriere a coruptiei impletind declaratiile oaspetelui european cu propriile comentarii: "Stim ca fiara exista undeva in tufis.

Nu stim exact ce dimensiune are, nu stim exact cum arata, stim ca exista, vorbim despre ea la focul de tabara si eventual discutand chestiunile acestea prezinta si unele avantaje in plan politic - asta spun eu, nu Gunther Verheugen".

24. Primul-ministru crede ca unele chestiuni lansate despre coruptia din Romania sunt simple legende: "Daca cineva are informatii sa ne spuna si noua.

Ca poate facem si noi niste cercetari, Autoritatea de Control, Politia, Parchetul. Noi n-am primit informatii de genul asta. Informatiile circula undeva in stratosfera si din cand in cand, prin ploi acide, ea ajunge la Bucuresti."

25. Iordanescu : Votati echipa PSD pentru ca este o echipa care are valoare aceasta echipa. (by PAVEL)

26. IORDANESCU : Vom da subventii in judetul Ilfov care inca si in mod special este agricol!!

27. Constantin Mudava, 1996:
Sloganul sau electoral: “Rog poporul roman sa stea cu miinile si picioarele departate ca sa-l patrund cu energia mea”

28. "Voi face ceea ce e cel mai bine pt. RO:
Voi prinde toti cainii! astfel vom intra in UE"

( Traian Basescu)

29. Marian Vanghelie:"Verbul a fi se conjuga:eu sunt,tu esti,noi suntem"

30. Ana Taut:" stiti de unde are Nastase bani... de la vandut de oua"

31. Marian Vanghelie: Avind o relatie foarte buna cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoara de romana…

32. Marian Vanghelie: Da' de ce in discutia cu mine acuma, de ce nu ati gasit exact unde am gresit pina acum? De ce nu ati gresit nimic? De unde ?

33. Marian Vanghelie: Voi demonstra societatii romanesti si bucurestenilor exact pregatirea fiecarui primar la un numar de 100 de orase din Europa si exact fiecare cite limbi straini stiu, ce stiu si asa mai departe

34. Marian Vanghelie: E adevarat ca nu am studiile primarului Parisului si poate nici ale domnului primar Caldarescu care ati spus dumneavoastra. (Era vorba de scriitorul Mircea Cartarescu - n.r.) Pot sa conduc poate chiar mai bun ca amindoi la un loc

35. Marian Vanghelie: S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar

36. Marian Vanghelie: Sint un om pamintean si ma intereseaza decit Bucurestiul si atit

37. Marian Vanghelie: la PNA am primit neurmarirea inceperii penale. S-a definitivat dosarul definitiv

38. Hrebenciuc cu ceva vreme in urma vorbind despre un adversar politic

"Omul acesta m-a facut Corupt... cand eu nu eram!"

39. Macar,...atata lipsa de respect...putea sa arate si fata de mine!!!

40. Traian Basescu in calitate de presedinte al Romaniei,dand un interviu pt CNN,folosind o engleza "de balta" si dorind sa spuna cu totul altceva,sa dea un argument bun pt necesitatea intrarii Romaniei in UE:Romania este importanta deoarece este un scut impotriva gripei aviare.(pronuntie:birrd fluu:))) )hmm...bun argument! :)))))

41. Constantin Tamaga a facut o afirmatie care merita din plin sa apara aici. I-auzi colea "Chestiunea asta este o treaba prin care se incearca sa se rezolve anumite probleme!".

Sa-l ascultam si pe Adrian Miutescu "Mi-ar fi foarte greu ca... vom incerca ca pentru a putea sa putem sa ne spunem punctul de vedere al partidului national liberal".

42. Ion Iliescu (kaghebist si fost presedinte al Romaniei, vorbind in engleza de balta): "za dacs ar caming from za tracs"

0 comments:

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."