15 November 2007

Una din missele din liceul nostru... Miss Popularitate 2007, Mihai Viteazul.

Balul la noi in liceu...a fost...destul de naspa...s`a tinut ca in fiecare an in Crystal...ma rog...nu vreau sa comentez mai multe.Nu asta e tema postului.
De ce acest post?Pey poate ca din lipsa de ocupatie , sau pt ca Roxana, caci acesta este numele ei, a iesit dp mess si nu mai pot vb cu ea despre concursul de anul asta de miss si mister sau poate... m-a rugat sa scriu despre ea(nu, nu m-a rugat :D)

M-am gandit sa scriu acest post despre ea, deoarece dupa parerea mea, ea ar fi trebuit sa castige concursul de miss.Nu am nimic nici cu Alexandra care a luat "marele miss" nici cu miss dancing(Iza de la 9J), dar pur si simplu asa am considerat eu... sau asa mi-ar fi placut.Felicitarile mele toate fetele participante la acest concurs.
Well, majoritatea cred ca o cunoaste pe Roxana, dar totsui iata o descriere a ei.E bineinteles din Mishu, invata la 9F.E o tipa bruneta, tot tipmul zambitoare :).
Ii place ffff mult la CISCO :)). Nu cred ca ii place cursul, nu...ii place sa vin dimineata la liceu...sambata :> Are simtul umorului, rade la fata lui Dex, fata lui de la ora 8 :)

La bal, ca probe a avut: Iluminismul(la istorie), nush cate dansuri(destul de complicate unele) si o alta proba de karaoke.Aici s-a descurcat cel mai bine.Din cate am auzit de la ea, e soprana sau asa ceva.Oricum canta bine si cu voacea dar si la instrumente(tot de la ea stiu).


Stiu ca ii place muzik, si in special o anumita trupa, al carui nume nu-l voi publica pe site.Nu dau mai multe detalii :)


O sa fie live pe 19`11`2007 la emisiunea de pe Profm, unde vin numai "elevi deosebiti" :)).Profm`scool :) Asa ca listen her, alaturi de mine :P


Scopul postului: cunoaste`ti missa :)

2 comments:

Anonymous said...

Imi place mai mult blogul nou :X
Bft ;)

Anonymous said...

sa repet intrebarea? ;)).
da` no sa mai aiba sens . . . commentu` lu razvan era p blogu` vechi . . . da fie, intelege el. ;)). so . . . razvane, vreo preferinta pt tipele din centrala? :)).

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."