24 November 2007

E bine de stiut

A venit iarna...practic, pt ca pana pe 1dec mai e o sapt.
Desi suntem abia in Noiembrie, 24 mai exact, la munte se schiaza.Nu e zapada "cum ar trebui", dar totusi se poate schia.
De anul trecut, m-am apucat de placa.E infinit mai frumos decat p skiuri.La inceput e cam greau, dar pe urma te obisnuiesti.
De obicei, ma dau in afara.Dar in weekend-uri, aleg sa merg cu amicii la Cota sau in Poiana.In Predeal e cam naspa...f multi cu saniute si cu pungi...si Azuga mai merge...dar mai marfa primele doua :D
Despre partii v-am zis cum e.
Echipamentul.Ei bine, eu mi-am luat placa mea.Si boots`i mei.E o investitie.Merita , pt ca nu te fute nimeni ca "ai grija cu ea", poti sa te dai pe unde vrei cu ea fara nicio problema.La fel si cu ghetele.Stii ca sunt ale tale si ca nu le`au mai purtat inca cel putin 50 de oameni(doar in acel sezon).
Alt + pt care sa`ti iei echipamentul tau: dak e cva spontan gen"Hai maine la munte", exista "sansa" sa nu aiba echipament pt tine la centrul de inchirieri...Din ce stiu de la amicii care inchiriaza, e destul de scump.Nu am retinut exact pretul, dar totusi...
In fine, daca va hotarati sa va luati echipamentul vostru, iata cateva dintre sugestiile mele:
Hypermarketul Carrefour

- Schiuri Rossignol VIPER - 510 lei
- Ski XO3 Blizzard - 500 lei
- Bete schi Blizzard - 48 lei
- Clapari - 400 lei
- Ochelari schi - preturi incepand de la 1.990 lei
- Geci schi -107-200 lei
-Pantaloni schi - 80 lei
- Costume schi de dama de la 170 pana la 200 lei
- Costume schi de barbati - 200 lei
- Costume schi de copii - 150 lei
- Manusi barbati - 25 lei si de dama - 9 lei

Magazinul X-Sport (Timisoara, str. E Ungureanu 17)

Este specializat in vanzarea de echipa-mente complete de schi, snowboard si outdoor.

- Schiuri de la 550 la 1.800 lei
- Clapari de la 300 la 600 lei
- Ochelari de schi - de la 80 la 350 lei
- Costum de schi - 300 lei (oferta de iarna)
- Geci - de la 250 la 600 lei
- Pantaloni - de la 140 la 340 lei
- Manusi - de la 45 la 250 lei
- Bluze si pantaloni - de la 55 la 100 lei

Magazinul Ziper Sport (in Brasov si Poiana Brasov)

- Schiuri - de la 582 pana la 2.142 lei
- Clapari - de la 575 pana la 1.420 lei
- Bete - 70-150 lei
- Ochelari de schi - de la 90 pana la 300 lei
- Manusi - 120-500 lei
- Geci - 793-1.400 lei
- Pantaloni de schi - de la 498 pana la 600 lei
- Casti de protectie - 160-350 lei.

LA PLACI, ORI ERAU NO-NAME, ORI NU ERAU IN STOC.AM ALES SA PUBLIC PRETURI DOAR LA SCHIURI.ORICUM, STIU UN MAGAZIN DE PLACI EXCELENTE NOI SI SH.ORIGINALE.DACA E CINEVA INTERESAT, VB PE MESS

2 comments:

Mishu said...

Si eu as vrea sa-mi iau placa mea, dar ceva ieftinache rau, sa invatz (plus ca nu m-am mai dat pana acum). O sa invat repede, k am experienta pe skateboard, role si skiuri. Daca stii vreun magazin de SH-uri prin Bucuresti (m-am dus si prin Cora/Carrefour) de unde as putea sa imi cumpar sa-mi lasi si mie un msg te rog. Btw, super tare modul in care expui ideile.

Matei said...

salut. iti multumesc ca imi vizitezi blogul, si ca imi apreciezi stilul. Da. Stiu un magazin care vinde placi sh si noi. www.monteo.go.ro Gasesti aici adresa si telefoane. Nu e actualizat des. Dar adresa si nr de tel st bune. Bafta si zapada multa!

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."