22 November 2007

Ziua de azi...

a fost una destul de reusita pt mine...in primul rand pt ca nu am fost la ore...am facut doar o ora din cele 2 pe care mi le propusesem si 1 din cele 7 obligatorii :))
Am avut bafta de o scutire :X
In fine...dupa ora asta, de engleza, m`am mai fatait prin liceu...am ras la caterinca facuta de Spania...tare tipu...in fine...
pe la 4juma, dupa ce am trecut p`aks, eram in drum spre eroilor...acolo urma sa ma intalnesc cu Rox.Ea avusese proba practica la un curs(nu are relevanta numele).
Dupa ce m`am intalnit cu ea, am mers pe jos de la OPERA, pana la Unirea...ne`am simtit asa bine impreuna, am ras si am glumit tot drumul...La Unrirea, am vazut si bradul ,ce va lumina anul acesta de sarbatori, centrul capitalei...o "fieratanie de 50 de m".La MC Unirea, stai la o masa...daca poti...cauta KFC...aglomerat si acolo :)
"-Auzi, hai in Mall"... o propunere buna... ajungem dupa juma` de ora la Mall...am stat si aici vreo juma de ora...am vb, am mai ras putin...ne`am despartit aman2 bine-dispusi...

O zi destul de marfa ... daca ar fi toate la fel ... :-<

7 comments:

Anonymous said...

mdeah . . .
yo vad `fieratania` aia zilnic, uneori kiar de 2 ori pe zi, da fie. :))

Matei said...

mel... esenta textului nu e bradu :))

oricum, te scuz... ;;) :*...
esti blondA:)

Anonymous said...

ahaha . . .
si vrei sa zic yo kre e esenta textului? k park citeste si ea blogu`:-?. :p.

Anonymous said...

deci NU stergi postu. claaar?:-L.

Anonymous said...

bai matei tu esti cu roxana?

Matei said...

anonymus, nu iti raspund la intrebare, pt ca nu stiu cine esti.Daca imi spui numele tau, iti voi raspunde.noroc ;)

Anonymous said...

si dak ar fi cu ea c tear fute pe tine grija lui? doamne ce`mi plac pers astea care se baga in viata oamenilor numa` k sa se duca dup`aia cu barfa . . . 8-|.

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."