21 November 2007

Diaconescu, Lazarus, Cioaca...

M`am cam saturat sa tot aud la Tv de cazul Elodia...m-am cam saturat sa vad in lista de mess oameni cu sts gen:"Elodia,buzz cand intri" sau cva asemanator.
Astfel, propun mai jos , o lista cu locurile unde , probabil, se ascunde Elodia Ghinescu.

1.S-a gandit cineva ca ea probabil traieste?
Se ascunde ...
2.la metrou...
3.prin Bucuresti
4.sub biroul lui Diaconescu
5.in podul CNMV
6.in cur dupa ureche
7.nu ma intereseaza,dar totusi postez despre ea :))
8.am vazut`o in vizita la Cotroceni
9.am vazut`o cumparandu`si bilet la Tiesto.A platit cu o bancnota de 500ron
10.am vazut`o in Gara de Nord cum cersea...
11.a intrat ieri in scara blocului vecin
12.azi in 311, vbea cu Cioaca despre vacanta lor de iarna
13.juca table , ieri , cu Lazarus
14.e in concediu
15.a emigrat in state, si`l asteapta pe Cioaca acolo
16.o fi chiar moarta :-s
17.in germania
18.Poate si`a facut operatie estetica :o
19.Doarme linistita, si FNI are grija de banii ei.
20.Se ascunde sub cioaca lui Cioaca



Lista postata este fictiune ... nu are nicio legatura cu realitatea

1 comments:

Anonymous said...

fain post ! :)

"Daca nu stii sa citesti, mai bine taci."